onsdag 10 oktober 2012

Manligt rock kort!!! (Gahh)

God morgon!!!
Idag tänkte jag visa ett kort som jag gjorde förra veckan till en kompis som fyllde 35 år. Han som fyllde år är en sann rocker och då var jag ju tvungen att försöka göra ett kort som skulle passa honom=)
 
 
 Satt först och letade efter ett stämpelmotiv som jag skulle använda mig av.. men hittade inget som jag kände WOW denna passar.. Så jag satte mig och letade efter något som jag kunde skriva ut med min cameo, och då hittade jag denna as läckra rock kille samt stjärnorna och texten ROCK STAR!
 

Tyckte att jag att jag fick till det rätt bra och jag blev faktiskt nöjd med det! ( inte så ofta det händer när man gör kort till män)
 

 
Jag har använt mig av:
-Mönstrat papper: Teresa Collins
- Cameo Silhouette
-Övrigt: rött cardstock, halvpärlor i svart och silver, stickler i silver
 
 
Måste bara passa på och säga hur mycket jag ÄLSKAR min maskin och allt man kan göra med den!!!
 
Kram på er!
 


3 kommentarer:

  1. Fasiken så läckert det blev det här kortet. Du har verkligen fått till det! Och man blir bara mer och mer sugen på att köpa en maskin.. ;) kram

    SvaraRadera
  2. Hi Sophie. I am just catching up with all you lovely ladies at Songbird. I am really chuffed to be working for the challenge blog and look forward to working with you all.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  3. Hi!
    Yes it will be an honor to work with all of you wonderful girls on Songbird!
    Look forward to seeing your future projects.
    Have a great weekend!

    Hugs Sophie

    SvaraRadera