fredag 12 oktober 2012

Halloween ask

 
Hej på er!!
Idag är det fredag! Tycker att fredagar är så mysiga för då har vi fredagsmys hela familjen med god mat på kvällen och kvalitetstid med varandra.
Inget stress och jäkt utan bara vara..
 
Satt och kikade runt bland bloggarna och såg då att The Official Magnolia Inspiration Challenge har sin SISTA utmaning!!! Så den måste jag ju bara haka på..
Temat denna gång var halloween, så det var bara att försöka komma på något nytt som jag inte gjort och visat tidigare.. Fick en vision att jag skulle göra en ask som man har popcorn i på bion fast i lite mindre storlek. Så efter mycket knåpande och mätande så fick jag ihop basen, men hur ska jag fortsätta då?? det vade jag inte tänkt på.. Ville ta med någon typ av kort till så jag gjordet ett i samma mått som asken och fäste den i bakkant.
 
 Blev jätte nöjd med idéen att fästa kortet på den bakre delen av saken för då kunde jag genast använda mig av mer material=)
 
 
Man skulle ha med de klassiska halloween färgerna svart, orange och lila det lyckte jag att jag lyckades fånga in på ett bra sätt!
Sedan var det en sak till som var tyun get att vara med och det bar fladdermöss.. Så det fick det bli några på detta alster.
 
 
 Så både Tilda och Edwin vaktar godiset här så man får nog tänka sig för innan man tar en bit..
 
 
Jag har använt mig av:
 
Mönstrat papper: Magnolia
Stämplar: Magnolia
Stans: Martha Stewart
Blommor: WOC
Övrigt: Fladdermössen är gjorda i min Cameo
 
Detta var mitt bidrag till denna utmaning, vill ni se dom andra bidragen kolla HÄR
 
Ha en mysig fredag.. för det kommer jag ha!
 
I morgon blir det scrapträff hela dagen lång..
 
Kram Sophie
 


2 kommentarer:

  1. WOOHOOW så läskigt läckert

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Wow, super cute project!
    Thanks for joining us at TOMIC and good luck!
    Love from France, Kianel.

    SvaraRadera