måndag 8 oktober 2012

Boo!!!

Kör på ett halloween alster igen! tycker att det är kul att göra lite dekorationer som man kan ha här hemma under hösten. Så är det ju särskillt kul när barnen vill vara med och höstpyssla=)
 
 
Har gjort en kista som man kan använda både som dekoration eller som kort..
Den är väldigt lätt att öppna och stänga och när man öppnar den så ställer sig dracula edwin upp. Han reser sig ur kistan och säger BOOOO!!!
 
 
Valde att jobba med svart, orange och lila då jag tycker det är dom färger som passar bäst till halloween.
 
 
Jag har använt mig av:
-mönstrat papper: magnolia
-stämpel: magnolia
-blommor: WOC
-sticklers: orange
 
Lovade ju i ett svagt ögonblick att jag skulle lägga upp lite bilder på alla nya investeringar jag gjorde på magnolia dagen men var lite snabb när jag skulle plocka upp allt igår så jag glömde fota!!
 
Nu blir det att åka till simskolan med barnen, sen när jag kommer hem ska jag sätta mig och ta en liten bloggrunda och kolla vilka utmaningar som jag kan sätta tänderna i denna vecka.. sedan blir det nog att färglägga lite motiv i soffan lite senare ikväll!
 
Ha det gått!
Kram Sophie

3 kommentarer:

  1. I'd never thought I'd say it, but what a cute coffin :)

    SvaraRadera
  2. Thanks!!
    Hihi.. Yes I know! The real once are not so cute:-)

    SvaraRadera