fredag 26 oktober 2012

All I want for christmas is you!

Jaha.. nu sitter jag här igen sent en fredag kväll! Mannen sover och jag tänkte passa på att lägga upp ett litet kort som jag gjort för några dagar sedan=)
 
Köpte denna urgulliga bakgrunds stämpeln på magnolia när jag och Linda var där i början av oktober, så jag gav mig på ett försök att försöka maska ihop den med Tilda.
 
Med detta kort deltar jag i Tildas Town - Merry Christmas!!
 
 

Jag gillar verkligen att maska! Tycker att det blir mer och mer roligt för varje gång jag gör det.
På kulorna har jag lagt stickler och sedan 3D lack över för att få lite extra effekt på det och så har jag även klippt ut och satt dit på 3D kuddar 2 extra band till den stora kulan så dom kommer ut ur kortet.
 

 
I morgon är det ett fullspäckat schema...
Först måste jag sätta mig och göra fördigt några kort, sedan städa lite..
Köra svärföräldrarna till flygplatsen passa på och handla när jag ändå är i stan, största sonen ska på disco och resten av familjen ska släktkalas! Tur att söndag är en vilodag=)
 
God natt på er! 


5 kommentarer:

  1. Härligt julkort maskningen av stämplarna är jättefin gillar 3D lacken på kulorna de ser verkligen riktiga ut.
    Ha en skön helg!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Very pretty card, love your design and color combo. hugs, Frances.

    SvaraRadera
  3. Wonderful card Sophie! Love this little scene you've created..
    Thanks for sharing your beautiful card with us at Tilda's Town..
    Hugs, Tina

    SvaraRadera
  4. Fantastic card! I love the scene you have created, the traditional colours and all the sparkle! Thanks for joining us at Tilda's Town! Delphine xx

    SvaraRadera
  5. so sweet! Adorable scene! So glad you joined us @ Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    SvaraRadera