måndag 29 oktober 2012

Have a magical birthday!


God morgon!!!!
Hoppas att alla haft en härlig helg, det har jag haft i alla fall. Har haft fullt upp hela helgen med kalas, pyssel, shopping och massa mys med familjen.

I dag så drar Songbird igång med en ny utmaning och temat denna gången är Could It Be Magic 
Så fram med alla trollspön och låt magin flöda...

Här kommer mitt mitt kort.

Min största son ska på sitt första födelsedags disco så jag har gjort ett födelsedags kort till tjejen som fyller år. Älskar färgerna rosa och blått ihop, tycker det är en underbar kombination.
Jag valde att använda mig av en liten söt fe från Some Odd Girls, för mig så är det en magisk liten varelse och hon får mig att tänka på filmen Tingeling.
Blommorna som jag har använt mig av är från petaloo bara ÄLSKAR dom!!Har haft dom ett tag nu och har sparat dom till ett speciellt tillfälle och nu var jag bara tyvungen att använda dom till detta kortet.

Jag har använt mig av:

-Mönstrat papper: Magnolia
-Stämpel: Some Odd Girl
Blommor: Petaloo
-Dies: spellbinders, magnolia
-Stans: Martha Stewart
-Övrigt: Halvpärlor, Sticklers, Distress, Fjärillar från ett mönstrat papper och ett trollspö som jag skrivit ut från Cameon.

Barnen har höstlov denna vecka så hoppas att det blir fint väder så att man kanske kan ta sig ut på en och en annan utflykt annars lär dom väl klättra på väggarna här hemma.
Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och försöka hitta lite nya projekt att ägna mig åt denna vecka!

Ha en härlig måndag!

kramar


4 kommentarer:

  1. Hi Sophie I love your colour combo , beautiful detail and this gorgeous image on this stunning card.
    Hugs Emma xx

    SvaraRadera
  2. Vilket fint och härligt kort gillar färgkombinationen och den lilla flickan är så söt och blommorna är jättefina! Ha en skön vecka!
    Kram charlotte

    SvaraRadera
  3. Hi Sophie, love your super cute image and I love the colour combination too, and those flowers are gorgeous.
    Hugs Sue W.

    SvaraRadera
  4. This is gorgeous Sophie! I love all the sparkles! Laura x

    SvaraRadera