tisdag 2 oktober 2012

Grattis Isabelle!

 Nu kan jag berätta min lilla hemlighet!!!
Fick reda på i helgen att jag fick en DT plats hos Songbird!! Ska
bli så oerhört roligt och spännande! Är så lycklig över detta att jag hoppat och studsat upp och ner hela helgen:-) Så nu får ni gå in på songbirds blogg och kolla utmaningen som pågår nu!
Och visst vill vi det;-)

Sedan har jag även gästat scrapptorget idag.. Har visat 2 stycken kort och en brevlåda.. Men det tänkte jag visa i morgon! Är ni sugna på att kolla redan nu gå in och kolla HÄR


Sen tänkte jag visa ett kort som jag har gjort till min systers dotter som fyller 2 år.. I december!!! Haha!! Snacka om att vara ute i god tid:-) men när jag målade motivet så kände jag att jag ville göra ett kort direkt med det.. Och inte bara ett kort som inte kommer att användas.. Så nu är det i alla fall gjort! Lär väl säker få göra fler kort till henne åt dom andra i familjen:-)


Älskar verkligen denna stämpel!!! Den är så vacker!!!


Nu är det inte många dagar till jag och Linda/CitronLime  åker till Borås för att vara med på magnolia dagen!!!!!! På fredag natt åker vi, så vi är där och hänger på låset när dom öppnar:-) 
Nu blir det sängen nästa..
Sov gott!!


1 kommentar:

  1. This is gorgeous Sophie! Love that image, she is so cute! So glad to have you on the team at Songbird! Laura x

    SvaraRadera