söndag 14 oktober 2012

God Jul önskar Kaylee

Hejsan!!
Nu sitter jag här sent en lördag kväll och tänkte att jag skulle blogga, mannen är och jobbar och inget roligt är det på TV:n. Vad händer då?? Jooo.. internet strular!!
Jag har suttit i över en timme och fösökt redigera bilder som jag skulle ha till detta inlägg och nu lär det väl ta ytterligare en timme för att få detta publicerat! *SUCK*
 
Idag har vi haft scrapträff och det är ju alltid lika trevligt att få träffa tjejerna!
Tänkte visa ett kort som jag gjorde idag och det ENDA!!=)
Måste bara säga att jag älskar denna söta stämpel från Some Odd Girl!! Den är helt fantastisk.. som alla andra=)
 Tänkte vara med i ScrappTorgets CC med detta kort.. Utmaningen är en annorlunda kortvikning vikning nr 9
 
 
Gjorde en annan vikning idag.. Har blivit många kort med "standard" vikning så jag tänkte vara lite wild and crazy och slå till med något annat.
 
 
Har lagt 3D lack på alla lampor men det syns lite dåligt på bilderna men det ger en härlig effekt i verkligheten!
 
 
Här kan man öppna upp kortet och skriva sina hälsningar=)
 

Jag har använt mig av:
 
-Mönstrat papper: DCWV
-Stämpel: Some Odd Girl, och text stämpeln är en clearstamp som jag inte vet märket på
-Stans: Fiskars, Martha Stewart
-Die: QuickKutz, snöflingorna är utskrivna från min cameo

-Övrigt: Halvpärlor, Brads, Distress faded jeans och metall dekoration
 
Så.. Nu tror jag att jag ska tacka för mig och krypa i säng.
 
Natti Natti...
 

4 kommentarer:

  1. Åh, vilket sött kort och rolig vikning!

    Vad skoj att du är med och deltar i Scrapptorgets födelsedags/höstcropp! :D

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Some Odd Girl är mina favvostämplar! Snöflingorna längs kanten är vackra och vikningen är fiffig och rolig!
    Kul att du är med i CCn hos ScrappTorget!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig kortvikning och så fint med snöflingorna. Kul att du är med och deltar i vår CC

    SvaraRadera