måndag 26 november 2012

Rocking around the christmas tree..

God morgon!!
Hoppas att helgen varit bra och att ni haft tid att pyssla, för det har jag haft.
Har massa beställningar som jag ligger efter med så nu var det dags att sätta fart om jag ska hinna med allt.

Idag så är det dag att presentera en ny utmaning hos songbird som denna gång ha temat shades of blue. Det innebär att du måste sätta igång och leta fram något blått papper som du älskar och delta i denna utmaning!


Våran sponsor denna gång är Joanna Sheen så sätt fart nu så du har en chans på denna underbara vinst!

Jag valde att halvera kortets fransida så att jag kunde sätta min gran som jag gjort på den fliken som blir och då passade det bra att ha sin lilla hälsning på insidan bakom granen. Satte en gömd tag bakom textstämpeln så att man kan skriva vem kortet är från. Kulan är en clearstamp som jag bara har stämplat och fyllt i med sticklers för att få lite bling effekt på den.

Granen har jag gjort så att jag först klippt ut en trekant i grönt cardstock och sedan stansat ut en MASSA kvistar med min jul lövs punch. När allt var utstansat så började jag sätta dit alla kvistar och fylla upp trekanten så att mallen inte längre syntes. Har satt dom lite under vart andra så att det blir lite 3D effekt på grenarna.
Sedan har jag dekrorerat med blåa och silvriga halvpärlor som kulorna som gänger i granen samt att jag har lagt på sticklers som glittret i granen.

Stämpelmotivet jag har valt är från Some Odd Girl och jag bara älskar deras motiv!!

Så nu hoppas jag att ni alla får en trevlig vecka!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort, granen är ju helt fantastiskt fin och stämplen är så cool:)
    Ha det bra!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hi Sophie, love this image, she is so sweet and the tree is fabulous with its wonderful decorations.
    Hugs Sue W.

    SvaraRadera
  3. Oh wow Sophie this is so stunning . Loving that tree and this gorgeous image .
    Hugs Emma xx

    SvaraRadera