tisdag 27 november 2012

A vintage christmas card

Jaha.. då var det snart 1:a advent.. tiden går ju inte alls fort!!! Ska börja sätta upp mina julstjärnor och ljuststakar nu i veckan tänkte jag, kanske att man kommer i mer julstämning då=)
 
I dag tänkte jag visa ett kort jag gjort till en kvinna som gjorde en beställning, hon ville ha ett julkort med vintage stil så att då blev det ett sådant. Vilket passade jätte bra för att jag såg att One stop challenge hade just vintage tema!!

 
Jag har använt mig av:
Mönstrat papper: Maja Design
Die: Magnolia
Blommor: WOC
Övrigt: Halvpärlor från PY Hobby, metallhörn och en bild med en tomte
 
I morgon ska jag in till kalmar och shoppa lite och på kvällen blir det konsert med Sabaton!!!!!! LOVE IT!!!!!!!

1 kommentar:

  1. vilket snyggt kort, gillar vintage stilen och den har du verkligen fått till i detta kort.
    Visst ska det bli härligt med advent och definitivt kommer julkänslan att infinna sig till helgen hoppas jag.
    Kram Charlotte

    SvaraRadera