söndag 25 november 2012

A Merry Christmas!

 
God kväll!!!!
Nu var det ett tag sedan igen....
har inte mått så bra sista tiden så jag har hamnat efter i min planering vad det gäller alla mina kort..
Har haft så otroligt ont i nacke och mina käkar och det har i senare tur resulterat i världens huvudvärk!!!! Jag har inte kunnat sitta och pyssla som jag vill för att jag har fått sån värk när jag håller på..
Men  nu är det för tillfället bättre och jag hoppas att det förblir så! Denn helgen har varit VÄLDIGT produktiv och det gillar jag!! har känt att att det har fattats något nu de senaste 2 veckorna och det är att kunna vara kreativ
 
Idag tänkte jag visa ett kort som jag tänkte delta med hos Marvelous Magnolia som denna gång har icke traditionella färger på julkort. Jag valde att köra på blått/rosa och jag älskade den kombinationen!! Det kommer deffenitivt blå fler kort med dom fägerna.
 
 
Måste bara säga att jagb älskar denna söta stämpel där Tilda håller i snöflingan, fick låna den av en kompis men måste bara köpa den själv=)
 
 
Till detta kort har jag använt mig av :
-Mönstrat papper:  Magnolia
-Stämplar: Magnolia
-Stans: Martha Stewart, Fiskars
-Blommor: WOC
-Övrigt: Halvpärlor, pärlor på tråd, distress, sticklers och washitejp
 
 
Åhhh!!!
Måste bara säga att jag helt hade missat att jag hade vunnit hos Pysseltagen!!!!!
Blev så lyckligt att jag nästan dansade på scrapbordet!!!
 
Tack så otroligt mycket!! Nu väntar jag med spänning på en vinst från en av mina favoritbutiker!!!


Ha en trevlig söndag kväll!!!
 
Kram Sophie

3 kommentarer:

  1. This is so pretty Sophie. Beautiful image and papers and love the embellishments.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  2. Gorgeous take on non-traditional Christmas colours!!! Your card is wonderful and I love your flower arrangement. Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte
    Can you please remove word verification? It makes it so much easier to write a comment. Thanks

    SvaraRadera
  3. Very nice card and amazing non traditional colours. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia and till a next time.

    with love from Holland,
    Dorothy

    SvaraRadera