söndag 18 november 2012

Fwd: Vänskaps ljus


Hej hej!!
Idag tänkte jag visa ett ljus som jag gjorde för ett tag sen..
En perfekt gå bort present eller bara att ge till någon man tycker om!
Har stämplat texten och löven på ett tunt laget av en servett och sedan smält in i ljuset med hjälp av en värme pistol. Löv stämplarna var jag färgat med distress stains olika färger för att få så mycket liv i löven som det gick

        

 Denna veckan har inte varit en bra vecka... Varken för huvudet eller kroppen.. Men nu börjar värken i kroppen släppa efter all mental stress.. Haft så ont i nacke och käken att jag varit tvungen att ta en veckas paus i pysslandet. Men nästa vecka hoppas jag kunna ta mig an lite nya utmaningar för det suger i scrap tarmen;-)

1 kommentar:

  1. Det va verkligen ett vackert höst ljus,
    jag gillar det mycket.

    SvaraRadera