torsdag 6 september 2012

You are beautiful

Då var det dags för ett inlägg igen!
det var ett litet tag sen sist men jag har haft såå otroligt mycket i kring mig.
Jag har annordnat 2 st loppisar i sommar till förmån för cancerfonden, där människor har fått donera saker som andra i sin tur köper!
På mina loppisar har jag fått in över 52.00 :- !!!!
Jag har även startat en insamling på deras sida och där har jag nu kommit upp i över 100.000:- och allt detta Bara sedan den 16/7!! helt otroligt vad människor kan göra om man hjälps åt.
här hittar ni länken till insamlingen: Ulle
 
 
Men nu så har jag den tiden jag vill till att sitta och scrappa!
 
Här har jag gjort ett kort som jag gjort till ett sceciellt ändamål=)
*Håller tummarna och hoppas*
 

Denna gång blev det rosa och lite vintage stil över det hela


 
 


 
Jag har använt mig av:
 
Mönstrat papper: MME
Stämpel: Some Odd
Stans: Martha Stewart (puch around the page)
Blommor: WOC
Övriga dekorationer: halvpärlor, metalldekorationer, stickers (från ett nook kit) och en tag. 
 
 
Vissa av bilderna blev lite ljusa, men jag var inte kompis med redigeringsprogrammet idag=(
 
Nu blir det några timmar vid scrapbordet har massa att göra!
 
KRAM


1 kommentar:

  1. Är inne här och tittar lite på vad du gjort och då hittar jag detta fantastiska inlägg. Drabbades själv av cancer för 3 år sedan och pengar behövs och utan alla som hjälper till är vi många som inte skulle levt idag. Så tusen tack och sen gillar jag dina kort också.

    kram Ingba/ ScrappTorget

    SvaraRadera