lördag 29 september 2012

Bildmålarna september utmaning

Hade helt glömt bort mitt bidrag till Bildmålarnas september utmaning!!
Men när jag skulle fota det så kändes det inte riktigt rätt.. utan HELT fel! Så... Jag knycklade ihop det och slängde det i soptunnan!!!
Då var jag alltså tillbaka på ruta ett.. men denna gången blev jag nöjd!

Länken till utmaningen hittar ni HÄR
Jag använde mig av förra årets jul-kit som är så sött!
I denna utmaninga så skulle man ha med en tag av något slag, och jag har valt att ha en dold tag bakom pappret. Det är lilla tomtenissen som sitter bakom pappret och håller i den.
För att se vad som står måste man dra i nissens luva=)
Så här ser tagen ut bredvid kortet=)
I dag har jag fått reda på något kul! hihi...
Men den får ni suga på lite till!
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar