torsdag 27 september 2012

Defying gravity part 2

 
God kväll!!
I dag har det regnat nästan hela dagen och barnen har haft studiedag så vi har bara varit hemma och myst. Fast jag haft fått mycket gjort ändå, både på hemmafronten och scrapfronten!
 
Åhh bara älskar Songbirds blogg!
Satt och kollade in alla bidrag till utmaningen som dom har nu Defying Gravity, har gjort ett sedan innan men blev så sugen på att göra ett till!
Tycker att denna stämpeln är så jätte söt och den passar ju perfekt till temat för utmaningen. Har gjort många rosa kort på sista tiden så nu var det dags för ett blått. 
 
 
Tänkte på filmen Tingeling när jag gjorde kortet! Älskar den filmen tänk att leva så fridfullt utan stora bekymmer och bara kunna flyga iväg.
 
 
Jag har använt mig av:
 
-Mönstrat papper: Pink Paisly och ett annat gamalt jag hittade i min "spill låda"
-Stans: Martha Stewart
-Die: Spellbinder
-Stämpel: Some Odd
-Blommor: WOC
- Tag: Magnolia
-Övrigt: Metallhörn, Metallfjäril, halvpärlor
 



Hoppas att ni gillade kortet och att ni får en trevlig helg!
 
Kram Sophie

4 kommentarer:

  1. This is image is so cute! Love the colours on this card!! Laura x

    SvaraRadera
  2. I love these gorgeous colours and this beautiful image you've used on this stunning card.
    Thanks for sharing it with us at songbird challenges.
    Hugs Emma xx

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm vilket fantastiskt fint kort

    Trevlig helg

    SvaraRadera