söndag 30 september 2012

She´s my cherrypie..

I fredags så bestämde jag mig för att kolla hur snabbt jag kunde göra ett kort som jag är nöjd med..
Satte ägg klockan på 15 minuter och så satte jag igång!
Bestämde mig för detta motiv som var fördig målat och sedan var det bara att dyka ner bland mina papper och leta..
Smack, smack sa det sedan var alla papper på plats.. hade ungefär halva tiden kvar när jag började sätta dit motivet och alla dekorationer. Det blev ett väldigt enkelt kort men jag klarade mig på 15 minuter.. Men om jag hade färglagt så hade jag INTE gjort det kan jag säga, men det är ganska skönt att ha färdigmålade motiv så att man kan göra ett kort lite snabbt om man har ont om tid.

Det var faktiskt kul att kolla vad man hinner få ihop på en kvart!
Prova själv=)
Kram Sophie


1 kommentar:

  1. Ojj det hade inte jag lyckas med jag är en långsam scrappare.:-)
    Verkligen ett fint kort du fick ihop på 15 minuter
    Kram Anneli.

    SvaraRadera