torsdag 31 oktober 2013

Julkorts brevlåda

God kväll på er!
 
Nu har jag ÄNTLIGEN kontakt med omvärlden igen.. har varken haft något internet eller kunnat ringa sedan stormen i måndags kväll.. kan säga att jag haft lite smått abstinens..
Eller okej! JÄTTE MYCKET!!
Jag förstår inte hur man klarade sig förr?!? Jag tänkte att det värsta skulle vara att inte kunna vara på facebook, men det var det inte... utan jag har nu insett att jag är Google beroende! Jag vet inte hur många gånger jag har plockat upp mobilen dom här dagarna och tänk jag ska bara kolla detta, jag måste googla de! Men det gick inte..
 
Och det innebär ju att jag inte kunnat blogga här som jag hade tänk heller, men ikväll kommer det inlägget som jag hade tänk att visa i går då jag gjorde mitt första inlägg hos Kristinas Scrapbooking.

Där visade jag denna brevlåda som är perfekt att förvara sina kommande julkort i och är dessutom en fin dekoration att ha stående på någon bänk där hemma.. För att se fler bilder och även ett tillhörande kort så kika gärna in HÄR! Där hittar ni även mallen till brevlådan.
 

 
 Nu ska jag ladda i soffan för ett avsnitt av Dallas, sedan blir det sängen då klockan ringer klockan 05:00 i morgon bitti...

Kram på er!
 

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin brevlåda, snyggt med pappren och de små fötterna som den står på. Grattis till DT-uppdraget hos Kristinas, där finns alltid mycket att titta på!
    Ha en skön helg!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera