onsdag 23 oktober 2013

Jag har blivit STOLT DT hos....

 
 
Jag kan fortfarande knappt tro att det är sant, jag har svävat på rosa moln ända sedan jag fick mailet i söndags kväll! Det var länge sedan jag blev så varm i hjärtat av hennes underbara ord och dom kom när jag behövde dom som mest..
 
Idag har jag varit hel ledig och inte hunnit med att ägna en sekund åt pyssel, utan jag har varit hos frissa, städat av hemma och nu ska jag åka och fortsätta på min tatuering som jag håller på med på armen. I morgon slutar jag jobba vid klockan 14:00 så jag tänkte att jag skulle sätta mig vid datorn en stund och leta lite ny inspiration för att senare gå in i min bubbla och ge mig på några alster.
 
Jag har börjat lite smått med julkorten men det är absolut dags att lägga på ett kol om jag ska kunna åka på någon hantverksmässa som jag har tänkt. Förra veckan kom det hem massa fina julpapper, och annat fint som jag knappt hunnit kika på, så det står överst på listan till helgen.
 
Nu är det dags för mig att åka men hoppas att ni får en trevlig kväll så ska jag åka och plågas lite.. hihi
 
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar