fredag 18 oktober 2013

Jag har en sak att berätta....

Eller två....
Det är nämligen så att jag blev publicerad i Inzpira!!!!! Två av mina kort kom med i samma nummer.. Gissa om jag hoppade och studsade av glädje trodde nästan inte det var sant när jag fick mailet ifrån dom..
Det var nummer 2 som hade temat var musik och kom ut i april..
 
Så detta är mina kort!!
Kort nummer 1 romantiskt bröllopskort
 
 
 
Material lista:
 
Cardstock: Vit, Rosa
Mönstrat papper: Prima
Die: Spellbinder
Stans: Martha Stewart
Stämpel: Inkido
Blommor: WOC
Distress Dyna: Vintage Photo
Övrigt: Pärlspröt, Tag, Sidenband, 3D kuddar, Vintage bild från Pion design, Pärlor på tråd
 
Kort nummer 2 musik:
 

 
Material lista:
 
Cardstock: Vit, Svart, silver och röd
Mönstrat Papper: Spillbit jag hittade i lådan
Dekorationer: utskrivet från min silhouette cameo
Die: Rox
Stämpel: Rox
Övrigt: Sticklers Gunmetal
 
Jag har sugit på denna karamell så länge nu men har väntat med att publicera så jag var på den säkra sidan att jag fick. Det var definitivt inte sista gången jag skickade in till Inzpira för kommer man med kan man känna sig lite extra stolt!
 
Nu ska jag sätta mig och jaga lite utmaningar jag kan sätta tänderna i...
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar