lördag 13 augusti 2011

Plånbokskort

Nu har jag hittat ännu ett kort som jag bara älskar att göra!! Nämligen plånbokskort!
Har hittat 2 olika modeller och här är en av dom. När jag var på Magnolia i Borås så köpte jag mig en embossing platta som gör så att det ser ut fom skinn=) sedan om man häller embossingspulver på och värmer på så får man den blanka skinnytan! Det blir bara helt underbart, perfekt kort när man ska ge bort pengar.
Lite bilder:
Hela plånboken på utsidan när den är utvikt.Insidan när den är öppen
Till vänster har jag en tag man kan skriva på och till höger finns det 3 fickor att lägga pengar i.Har gjort några stycken nu och planerar att göra flera så man kan ha lite på lager till man kan behöva. Tänkte även lägga ut på den andra varianten som jag provat med, den ser mer ut som en riktig plånbok på insidan med.
Ha en bra dag!
Kram Sophie

1 kommentar: