lördag 13 augusti 2011

Handväska

Då har man suttit några timmar vid scrapbordet igen...
Resultatet blev en väska! Har gjort väskor förut, men aldrig efter denna beskrivning. Först när jag hittade den tänkte jag orkar jag verkligen detta? det ser svårt ut, men det var det inte!
Visst finns det vissa saker jag kommer tänka på tills nästa gång men hela väskan var klar på mindre än en timme.
På hela väskan har jag bara använt ett cardstock och ett mönstrat papper, trodde aldrig att det skulle räcka men det gjordet det.
Jag har använt mig av
Mönstrat papper: Pion Design
Blommor: WOC och Prima
Bling: Reprint och Magnolia
Övrigt: Distress Vintage Photo, Sticklers Platina och sidenband från eget förråd.

Jag har världens roligaste hobby! Kan verkligen sitta i timmar och bara sitta och klippa, limma och pilla. Önskar att jag en dag kommer få säga att det även är mitt jobb, på ett eller annat sätt.
Kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar