fredag 1 oktober 2010

Nu tar jag helg!!

Nu är det fredagkväll igen!!
Idag började vi dagen tidigt med jobb och dagis klockan 06:00!! Men vid 12 tiden hamtade jag barnen så drog vi till öland och skördefesten=)
vi köpte blommor och pumpor!
Liam Å Adam älskade att gå i landen bland alla härliga pumpor, de va stora hav med orangra pumpor!
I veckan så överraskade min älskade man mig med ett paket som kom hem på posten..
och gissa vad han köpt?!?
En rosa cuttlebug!!!!
En ny skärmaskin från fiskars
Och en ultimate pro så att jag kan vika saker utan att fråga honom hur jag ska göra...=) för han kan se sånt framför sig och inte jag!!
Så jag va ju tvungen att prova min ultimate pro lite och detta blev mitt första resultat! =) ganska nöjd faktiskt!!
I morgon blir de mer scrap!
återkommer med en ny uppdatering i morgon så får vi se vad jag lyckats knåpa ihop.. tänkte att jag skulkle försöka utmana mig själv lite med pro:en... hihih
här kommer bilder på mina nya äsklingar och mina nyvikta boxar!
ha en mysig fredag så hörs vi i morgon!!!







































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar