torsdag 28 oktober 2010

Min första Gable Box

Kvällens projekt!!!
Har funderat på att göra denna länge, och ikväll blev den gjord!! =)
Och de var såååååå kul!!!
Hittade en mall på nätet sen var de bara att köra igång.
jag har använt mig av:
* vit cardstock som jag har distressat (vintage photo) som jag "gnott" ut på de vita.
*En plast film till fönster från Magnolia
*Tilda stämpel från Magnolia
*Stickers som jag har chalkat och målat med distressed crackelpaint.
* Rosa sticklers
* Sen har jag även dekorerat med lite blommor och blad!
här kommer lite bilder på min lilla väska jag ska fylla med godsaker och ge någon speciell!!






Ha en fortsatt trevlig torsdag kväll!!
I morgon blir de mer pyssel!!
Kram


2 kommentarer:

  1. Sååå fin vännen!
    Tar du med din Ultimate-Pro i sängen också, hihi. Anders kommer få ångra bittert att han var snäll och köpte den :D

    SvaraRadera
  2. tack!! japp de får han ångra!! jag vill biga medan han vill nåe annat!! *Fniss*

    SvaraRadera