söndag 24 oktober 2010

Narkoman!!

Jag känner mig som värsta narkomanen!!
Å scrapbooking är mig drog!!
Jag kan inte sluta när jag har börjat, och jag har såååå mycket projekt i huvudet som bara vill ut och skapas!! JUL, HÖST, BIA PROJEKTS, det finns så otroligt mycket man kan göra!
Tog mig an Just Magnolias utmaning # 78 där temat var Think Pink!
Oktober är ju bröstcansermånaden, så här är mitt bidrag till denna utmaning!
Ville göra ett lite annorlunda kort, och valde därför att ha med ett par boobs.
(Tyckte de var passande)
Dekorerede "dom" med en "Itzy Bitzy Teeie Weeie Pink Polka Dot Bikini"
Har även använt mig av:
  • Vit spets
  • rosa/vita blommor
  • Sticker --> Love U Forever
  • Pearlmakes vit
  • Distressdyna Vintage Photo
  • Söta Tilda som jag målat rosa
  • sist men inte minst det rosabandet







Fick även ihop en smällkaramell till...
Tänkte att jag skulle hinna med många sådana tills jul =)



Väskorna tycker jag är jätte roliga att göra!
Här är den nyaste i kollektionen..
ÅHH!!!
Måste köpa ny kamera!!
Får försöka övertala mannen och visa han hur suddiga bilder de blir!

men men hoppas att ni ser så länge..
Hade tänkt att jag skulle försöka att göra någon typ av resväska, letede som en tog på nätet men hittade ingen!!
För några dagar sedan va jag inne på en tjejs blogg som hade vikt en rosa resväska till sin vännina som skulle flytta, där fick jag ideén...
Men sparade jag sidan??!?!? Nej!!!
Man ska typ öppna den uppifrån och så man man välja att ha ett litet "plast fönster" på framsidan ..
Har ni något tips på någon bra sida så lämna gärna ett tips!! =)
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!








1 kommentar:

  1. Love the bra idea! Thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane xxx

    SvaraRadera