torsdag 6 december 2012

Winter Wonderland..

Åhh vad kallt det är ute!! I dag hade vi -12 grader här hemma, och snön ligger som ett vitt täcke över allt utanför fönstret.. Satt och tittade ut idag och kom och tänka på hur snabbt det kan ändra sig.. Känns som att det inte var så många dagar sedan som jag satt här i soffan och kollade ut genom samma fönster som idag, fast då var marken bar och det var väldigt blött.

Där kom tanken att göra ett kort med ett vinterlandskap, så dom grå små cellerna jobbade på så att det nästan började ryka!!=) Men tillslut så bestämde jag mig för att jag ville göra ett trappstegs kort, för att kunna få lite djup i kortet.
Här kommer "lite" bilder på mitt kort, tycket att det var så svårt att fota för att man ska se alla effekterna..








Jag har använt mig av:
-Stämplar: Magnolia
-Dies: Magnolia
-Mönstrat papper: Maja Design
-Stans: Martha Stewart (snöflingan) Mc Gill
-Övrigt: 3D snö, halvpärlor, tag, sticklers
Dom utmaningar som jag deltar i med detta kort är:
Har en dold tag och visst är det en överraskning när kortet "ploppar" i 3D

Nu blir det sängen!
I morgon är det fredag!!!!!!!!
Godnatt!!

10 kommentarer:

  1. Wow, what a stunning scene. I love the image and your fab design.
    Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
    Lorraine x

    SvaraRadera
  2. Wow what a stunner ,fab papers ,gorgeous design and a cute image
    Thanks for joining us at I love promarkers and good luck
    Tracey x

    SvaraRadera
  3. WOOHOOW helt fantastiskt Superfint

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. Gorgeous card. Beautiful. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvaraRadera
  5. This is such a beautiful card. The scene is fabulous and such adorable Tilda's.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  6. Wow, noe så nydelig. Og så herlig julete. Litt av en jobb du har hatt her.
    Takk for at du deltar hos Tilda's Town denne uka.

    Klem :o)

    SvaraRadera
  7. This card is amazing Sophie!!
    I love your colouring and the trees are amazing.. Did you follow Mae's tutorial?
    Thanks for joining us at Midweek Magnolias!!
    Hugs, Tina

    SvaraRadera
  8. Gorgeous card/project Sophie, it truly is a wonderful scene! Thanks for playing with us @ Tilda's Town challenge this week!

    Riet

    SvaraRadera
  9. I loving project! Is very beautiful! kisses

    SvaraRadera