lördag 18 augusti 2012

Beautiful Moments


Igår så var vi bortbjuda till Anders bror och fru på lite kalas eftersom de fyllt år..
Vi diskuterade vad vi skulle köpa till dom, dom har allt=) men då kom miin man med ideen att jag kunde "fixa" något.
Öhhh.. fixa något kan jag väl göra och beslutade mig ganska snabbt för att göra en canvastavla med ett av deras bröllopsfoton! vilket passade ganska bra eftersom de firar 1 årig bröllopsdag här nu i dagarna.


Jag kan säga att jag satt länge med alla mina mönstrade papper framför mig och hade världens beslutsångest... över papper! Men tillslut lyckades jag bestämma mig för att Maja Design Vintage Summer nog kändes bäst. Sen gick det av bara farten och det tog lik lång tid att göta LO:n som att bestämma papper..




Jag har använt mig av:
- Mönstrade papper: Maja Design
-Stans: Martha Stewart (2st)
Swirls: Prima
Blommor: WOC, Prima
-Övrigt: kakservett, metallhörn



Idag blir en lung dag med familjen och kanske en stund vid scrapbordet om jag har tur.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar