tisdag 21 juni 2011

Bokkort




Det har varit en väldigt produktiv vecka, och det gillar vi! Har haft inspiration till tusen och nu har jag semester hela midsommarveckan, så då tänkte jag delta i svenskscrapbookings midsommarcrop.
Jag och Linda/CitronLime har suttit och scrappat hela helgen=) vi bestämde oss för att försöka oss på ett bokkort... Så det var bara att ta fram skärmaskinen och bigaren och ögonmåttet! Man måste ju vara på millimetern för att det ska bli rätt och rakt, och det är väl inte min starka sida=)
Efter mycket om och med och med en hög koncertationsnivå så fick jag ihop ett!!!! Det tog sin lilla tid, men kul var det!
Jag valde att följa färgutmaningen på midsommarcropet och det var då rosa, turkost och grönt. Dock så dominerar rosa och turkost men framsidan går lite åt det turkos/gröna hållet sedan är ju bladen gröna=)
Tilda satte jag i vecket på bokens insida så att det blir lite 3D effekt, men det syns inte på bilden. Det var ett väldigt roligt kort att göra! Det får de bli fler av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar