måndag 13 maj 2013

Ny utmaning hos Songbird


God morgon!!!
Nu va det väldigt länge sedan som jag var kreativ på något sätt... och jag har inte varit aktiv här inne heller under samma tid..
Har haft massa annat som tagit så mycket plats, jag har varit sjuk och inte mått bra, opererat mig och mycket annat med familjen. 

Så jag tänkte sparka igång kreaviteten med en ny utmaning hos songbird som denna vecka har temat bloom and grow. Våran sponsor denna vecka är SK Digis, så sätt igång och plocka bland era fina blommor så har du chans att vinna fina stämplar! 



Nu ser jag fram emot ljusare tider på alla plan, sommaren, att jag får må bra och att jag får massa ny kreativitet!!

Ha en härlig måndag!


2 kommentarer:

  1. This is gorgeous Sophie. Such a sweet dragonfly and I love the design and embellishments.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  2. Ett helt fantastiskt fint kort med en underbar trollslända

    Krya på dej

    Kraaaaaam

    SvaraRadera