torsdag 14 mars 2013

Happy birthday to you...

Hej Hej!!
Då var det dags för ytterligare ett kort..
Såg att Magnolia Down Under Challenge firade födelsedag och hade en utmaning som matchade det speciella tillfället. Så då var jag ju tvungen att göra ett litet födelsedags bidrag till deras utmaning!
Sedan såg jag att Magnolia Midweek även firade med födelsedags fest... Så dessa två underbara utmaningar tänkte jag vara med i med detta kortet=)


Material lista:
Mönstrade papper: Gamla spill papper
Stämpel: Magnolia och Some odd girl
Stans/Die: Spellbinder och Martha Stewart
Blommor: WOC och Petaloo
Övrigt: sticklers, halvpärlor, minialfabet, distress dyna worn lipstick och utklippta fjärilar från ett papper från Reprint.

Adams vattenkoppor börjar torka så nu är det väl bara att vänta på att Liam kommer få det...
Hoppas att sjukstugan lämnar oss snart och att vi får må bra på alla sätt och att man kan få se livet från en lite ljusare sida..

I morgon ska jag sätta mig med Songbirds utmaning som kommer publiceras nästa vecka.. Glöm inte att ta en titt in dit på måndag!


Kram Sophie

3 kommentarer:

  1. snyggt kort, gillar verkligen denna våriga färgkombon och Tildan är ju så söt:) Ha en skön helg!
    kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Beautiful card Sophie! Thank you so much for sharing it with Midweek Magnolias :o) x

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card Sophie, wonderful papers, design and pretty details. Thank you for joining in our Birthday Hop Celebrations over at Midweek Magnolias with your fabulous card. Good luck in the draw
    Hugs
    Suzi x

    SvaraRadera