tisdag 5 februari 2013

Romantic Bingo

God kväll!!
Blev ingen pysselkväll för mig då Liam fått någon form av magsjuka.. men jag tänkte ändå bjuda på ett kort ikväll! Detta kort har jag jag gjort till StampARTic´s utmaning romantic bingo, och jag valde raden med pärlor, rosa, love och 2 olika sorters spets.... och här är resultatet av min bingo rad!



I morgon blir det en hemma dag med Liam då tänkte jag försöka få lite utmaningar och beställningar gjorda, men allt beror på hur han mår...
Jag har även lite saker som jag håller på att altra, är såååå nöjd över en sak som jag har fått i mina ägor!! Men måste suga på karamellen och se vad jag verkligen vill göra med den, så förhoppingsvis så kommer jag visa den här snart=) 
Sedan kan jag ju meddela att jag har en liten hemlighet.... men det kommer ni att få reda på om ett litet tag!

Men tills dess.... får ni suga på karamellen!

Nu ska jag lägga mig och hoppas att det blir mer sömn än natten tidigare...

godnatt!

2 kommentarer:

  1. This is lovely Sophie. Gorgeous image and the papers and embellishments are beautiful.
    Hugs Sharon. x

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt romantiskt kort! Tack för ditt bidrag till StampARTics Bingoutmaning!
    / Eva

    SvaraRadera