måndag 21 januari 2013

Songbirds nya utmaning New Baby!


Vill bara börja med att säga ÄNTLIGEN!!!!!
Det har inte varit så produktivt här i bloggen än så länge detta år... och det beror på att blogger har strulat sååååå!!!! Har inte kunnat ladda upp några bilder men nu har jag fått hem chrome och det fungerar fint! Så nu ÄNTLIGEN kan jag blogga igen=) 
Har så många kort jag måste hinna blogga ikapp så det blir att sätta sig och schemalägga allt som jag inte kunnat lägga upp innan.

Nu är det dags för ännu en härlig utmaning hos Songbird Challenge och temat denna gång är new baby!

Vår sponsor till denna utmaning är  Di's Digi Downloads underbara diggisar så sätt fart och delta i vår utmaning så har DU chansen att vinna!

Här kommer mitt kort som kanske kan hjälpa dig att inspireras lite..


Jag har använt mig av: 
Mönstrat papper: Magnolia, Landstocken
-Stämpel: Mo Manning och 
-Stans: Martha Stewart och spellbinders
-Stans: Nellie Snellen (lövstans)
-Blommor: WOC
-Övrigt: kakservett, halvpärlor, metallhörn, distressdyna vintage photo och pärlor på tråd.

Lycka till och så ses vi snart igen!! Jag lovar!! =)

Kram

3 kommentarer:

  1. Beautiful card, Sophie! Such a sweet image and the design details are fabulous!
    Chris
    x

    SvaraRadera
  2. This is stunning! I love it. Laura Xx

    SvaraRadera
  3. Så söt liten stämpel, fina papper och dekorationer:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera