tisdag 10 juli 2012

Bröllopstårta

Så nu har vi varit på bröllop igen!
Måste vara ett av de vackraste bröllop jag varit på! Vigseln ägde rum i en kohage precis vid vattnet.
Bruden kom i båt medan brudgummen kom på en gammal mopen:-) underbart att se.. De möttes upp på bryggan och gick hand i hand mot prästen.

Bestämde mig att inte göra något vanligt kort utan det fick bli en bröllopstårta. Gjorde en förra året med till ett bröllop vi var på och det var väldigt uppskattat.
Jag håller fortfarande på med scrap-Perras sommar utmaningar och detta är liftuanimgen där. Man skulle lifta något från deras blogg och då hittade jag en som gjort just en tårta!! Prefekt tänkte jag!!
Bilden som jag liftade hade samma färger som jag har, man kan tro att jag har blivit inspirerad av tårtan jag liftat men färgerna på bröllopet bar just vitt och lila!
Det som man skulle ha med från kittet var charms, så passande nog så hittade jag två hjärtan som sitter ihop i mitt kit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar