onsdag 27 juli 2011

Kenny K kort!

Så nu har hittat ännu en stämpel som jag bara älskar!!! Kenny K stämplarna!!! Helt underbara, inte så där söta som många är utan lite råa och tuffa! Perfekt till killkort.
Tyckte dock att det var lite svårt att måla för det var lite mer detaljer och överlag pilligare än vad jag brukar måla, men van får väl upp vanan även med dessa=)
Måste skaffa mig en kamera! har ju bara Iphonen nu, men vi får väl se hur längedet dröjer innan vi tar tag och skaffar en systemkamera... MÅSTE få tummen ur..


Idag ska jag och Anders på 40 års fest till en kille som spelar trummor i ett hårdrocksband, så denna stämpeln passade som handen i handsken! han ser typ likadan tu fast med längre hår=)
Insidan på kortet är det som är här över men är inte riktigt färdigt...
Nu på schemat är det tid för en playdate med barnens kompisar! Men efter det så ska jag sätta mig i mitt rum och göra färdigt mitt nästa projekt som är en bröllopstårta!! Den blir så fiiiin!
Själva tårtan är färdig men efter luch blir det att garnera den...
kommer en uppdatering på den så fort den är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar