torsdag 19 augusti 2010

Altrat=)

dopkort!


tänk vad man kan göra med en liten tändsticksask=)





Hejsan!!
Här kommer äntligen lite bilder på det jag har gjort under sommaren! Har inte hittat sladden till kameran så jag har inte kunnat föra över några bilder och minnet har varit fullt ett tag=) men nu är den återfunnen!!!
En jobbar kompis frågade om jag inte kunde göra en dop present till henne, och de tyckte jag va en kul grej..
Jag bestämde mig för att altra en låda, som barnet kunde ha som minnesskrin. Sedan altrade jag tre stycken tändsticksaskar som man kan lägga små saker i, sina första tänder och även en till att lägga lite smycken som man kanske får på dopet med=)
gjorde även mitt första kort som föreställde en dopklänning och jag blev faktiskt nöjd för att vara första gången..

Här kommer lite bilder på detta=)
Fast duktig som jag är på datorer så kom några bilder i början...


framifrån.


lite dekorerad=)

idag kommer min älskade rosa BIA!!!! gissa vad jag kommer göra i helgen=) hihih...
ha en bra fredag!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar