tisdag 25 maj 2010

ny dag nya tag!!

Nu har jag äntligen kommit igång med scrapandet efter operationen och jag kan säga att de har kliat i fingrarna!!

Igår började jag med att gå ner till mitt scraprum nere i källaren och började försöka få någon ordning på de.. Lagom tills jag var färdig och rummet var fint och städat fick jag ett sånt oerhört sug efter att bara låta fantasin gå löst, och de gjorde den!=) men 10 minuter in i scrapandet såg bordet lika jävligt ut igen.. *suck*

Tänkte att jag skulle försöka lägga ut lite bilder på rummet samt lite av de jag pysslade med!men de slutar väl med att jag får ringa supportern. ( Linda A)
jag är ju som sagt inte så bra på det här med datorer, men de kan väl bara bli bättre antar jag=)
jag gjorde min första utmaning igår.. tänkte att jag skulle försöka lägga ut den med sen. skit kul va de! så nu letar jag runt bland alla bloggar för att hitta en som jag börjar dräggla över=)

Gahh! gjorde en del fynd på tradera igår!! Samt att jag råkade slänga iväg en beställning från magdas, så jag blev tvungen att välkomna några pearlmakers, promakers,stämplar, bling bling och massa andra decorationer till familjen!! Ser väldigt mycket fram emot första mötet=)

här kommer lite bilder på mitt älskade rum <3

ses sen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar